Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 07:14 - Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
Автор: mia2442 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2986 Коментари: 12 Гласове:
21

Последна промяна: 02.09.2010 05:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




 
Тези от вас, които са чели моите „Facebook-ски притеснения", сигурно вече се питат:"А нищо ново ли не се е случило във Фейса?"

Напротив, напротив, приятели - навънка е жега, скука и по черноморието няма ток, но във Фейса животът кипи със страшна сила!

Даже ми се сбъднаха детските мечти - вече съм приятелка с Пипи Дългото Чорапче и Маншон , Полуобувка и Мъхеста Брада, а Йода от „Междузвездни войни" редовно ми коментира постингите!

Е, кажете, ако бях отишла на море, щях ли да срещна всички тези герои - на морето само някакви обикновени хора ходят!

Плюс това си имам и много обожатели и те редовно ме канят на „Да пийнем по бира под шарената сянка на интернет-дървото". Абе кой пие бира в тази жега - нали ще ми се доспи, ама за да не ме помислят за надута - приемам и пия виртуална бира на провала!

А пък новата ми кауза е : „Да идва вече 2012 г., та да им покажем на маите, че бъркат!" Не знам как мога да ускоря това събитие, но работя с всичка сила по въпроса! Само че - не знам маите дали ще разберат, че бъркат! Е, освен ако имат регистрация във Фейса - тогава за всичко ще са информирани първи!

Също така хвърлям много сили и енергия в различни обществено значими дискусии като:" Ако е вярна максимата - .. Всекиму своето ..., кой докопва чуждото ?", и „Ако всички се женят за умни жени, какво ще правим ние, хубавите ?" или „ Сексът беше толкова хубав, че дори и съседите запалиха по цигара!" . Опс, това последното май не беше дискусия, а констатация! Извинете ме!

Всъщност в рубриката констатации цари голямо разнобразие - като почнеш от „Жените по своята същност са ангели, но когато им прекърщат крилата се налага да летят на метла!" и минеш през „. Нямам никакъв късмет - запозная ли се с хубав човек, все се оказва, че или тя е омъжена, или аз съм женен.", та стигаш до „Любовта по принцип е безплатна. Но поддръжката й никак не е евтина." Или - „Ако жената има пръстен, значи най-вероятно е омъжена. Ако има гердан, това нищо не значи. Ако има и пръстен и гердан - омъжена е, но това нищо не значи.".

Абе въобще не ти трябва да четеш дебелите книги - цялата изкристализирала човешка мъдрост е във Фейса, барабар с кавичките и удивителните!

И други готини неща научавам - рецепта за пуйка с уиски, напредването на Дунав мост - втора част, литературен анализ на новата песен на В. Маринов за хляба - „Златна Добруджа", ама за този анализ няма да ви разказвам, че беше нецензурен!

Само един дребен детайл не ми достига, за да бъде съвършен социалния ми и не само социален живот. Сега ще споделя какво - от малка обичам някой да ме гушне преди лягане, може и да не ми разкаже приказка за „лека нощ", но да ме гушне.

Та как мислите, дали скоро ще изобретят компютър с ръчички?

 

 






Тагове:   Моите,   обичам,


Гласувай:
21



1. injir - Технология. Компютър с ръчички. :)
12.08.2010 10:35
Технология. Компютър с ръчички.:)
цитирай
2. tit - :))):)
12.08.2010 12:52
„Жените по своята същност са ангели, но когато им прекърщат крилата се налага да летят на метла!" !!!!!
Това много ми хареса!
Мечтите ти може да станат реалност в обозримо бъдеще - колко му е! Само се притеснявам от момента, в който компютрите ще почнат да раждат човеци вместо нас - те хора ли ще са или компютъчета?:))
Весел ден!:))
цитирай
3. mia2442 - re - 1. injir - Технология. Компютър с ръчички. :)
12.08.2010 20:33
Понякога технологиите са страшни!
цитирай
4. mia2442 - ре - 2. tit - :))):)
12.08.2010 20:34
Хей, това не е мечта...
А сатира...
Весели дни и на теб!:)
цитирай
5. alhimik1 - !!!все едно, че аз го написах...():)
13.08.2010 00:00
:)
цитирай
6. mia2442 - ре - 5. alhimik1 - !!!все едно, че аз го написах...():)
13.08.2010 06:41
Давай в съавторство - тъкмо ти ще внесеш лирична нотка, че аз повече хумор пиша!:):):)
цитирай
7. dengubara - Хахаха! Тъкмо научих, че бирата ми е зодиакалния алкохол - дай по една виртуална бира!
13.08.2010 23:25
Оня ден един мой приятел ме викна да видя до къде е стигнала новата му вила на село. Пустош! Няма никой! Бабичките се скрили на сянка. Всичко буренясало, повечето къщи едвам се държат, но до вилата на моя човек - още една, двойно по-голяма и вече с американска облицовка - те така я наричат.
Ходили по света, чистили автомивки, карали маршрутки, донесли парици, изучили се, купили си коли и сега си правят вили.
Като ги питам дали ще живеят там, те разправят: Много е пусто, ще си живеем в града, може пак да идем по света!

И си мисля: няма никой, защото старците измряха, синовете са по света, а всичките от по-младите поколения са из фейса.

Връщаме се в София, отварям фейса - всичко живо е там!

Права си! Не е майтап!
Наздраве и от блога!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
8. mia2442 - re - 7. dengubara - Хахаха!
14.08.2010 07:35
Виж, аз твоите познати ги разбирам - човекът е социално животно и за да се чувства в душевен комфорт, трябва да общува със себеподобни.
Но!
Когато това общуване се свежда до споделяне и висене във фейса и подобни, тогава е страшно! Това е подмяна на ценности и точно затова бия тревога - макар и със сатира - като по-четивна. Особено за тийнейджърите, които май са денонощно пред компа - промива им се мозъка и после "на живо" няма какво да си кажат...
А иначе - дай по една виртуална бира - 0 лв, 0 процента алкохол, 0 удоволствие!;)
цитирай
9. monaliza121 - Здравей, Миа!
20.08.2010 22:31
Най-впечатлена съм от костатацията за секса. Вече ще се оглеждам. дали пушат и съседите:))))))) Ако пият и бира, тогава няма за какво да говорим...

Всичко хубаво!:))
цитирай
10. mia2442 - re -9. monaliza121 - Здравей, Миа!
21.08.2010 10:07
Здравей, Лиза!
А като си помисля колко е нездравословно пушенето!;)
Усмихнат и прохладен ден!:)
цитирай
11. yotovava - И приятелите,
01.09.2010 16:40
и другите са там... и няма мърдане :) Има нещо изкривено във виртуалното пространство, най-малкото защото действа като наркотик.
Поздрави
Валя
цитирай
12. mia2442 - ре - 11. yotovava - И приятелите,
02.09.2010 05:59
Права си, Валя - наркотик, и то много опасен, защото изглежда невинен...
Красив и усмихнат ден!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mia2442
Категория: Лични дневници
Прочетен: 282641
Постинги: 64
Коментари: 1193
Гласове: 5106
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол